2009-05-17
 22:50:07

IP imorgon.. / Dagens låt!

Blä! Vi har IP dag imorgon.. (friidrottsdag) Det ska regna här i Tyresö imorgon och jag har verkligen ingen lust att gå dit.
Mulet, regn, kallt.. lockande? nej! Men jag får se hur det blir.

Kollade precis på Fredrik & Filip. Haha det var ett roligt avsnitt denna gång ;) Med Kristin Davis från sex and the city! Och Filip & Fredrik hade highheels tävling :P lyckat..

Nej, nu ska jag återgå till nåt annat kul ;) C ya!

Dagens låt!


emmas garderober ♡
PUBLICERAT: 2009-05-18, 18:31:57 | URL: http://emmasgarderober.blogg.se/

Ja, det gör jag, ca 150 kronor kostar det om du vill ha en design gjord av mig. Inte så farligt pris tycker jag, för det blir ju väldigt snyggt, eller hur? ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: