2009-01-03
 15:10:01

My dream





Hallojs!
Inatt drömde jag världens bästa dröm, haha. Det var självklart om Robin Bengtsson ;)
Vi såg ju honom igår, och jag tror det var därför för att förra gången vi såg honom drömde jag också om honom natten därpå.
Jag var iallafall med i idol & det var ju Robin B också. Sedan skulle alla i "idol-gänget" träna, fråga mig inte varför.
Då skulle vi studsa på en matta och försöka brotta ned varandra, haha. Och då frågade Robin om vi kunde vara två och två eftersom vi var jättebra kompisar. Jag hann inte ens svara så säger Alice: Kom robin.. han ba: jaha... haha jävla bitch Alice var i min dröm då.
Så Loulou ersatte Robins plats, hahahah och jag brottade ned henne varje gång !

Det var min dröm denna natt! :)  ♥


susan
PUBLICERAT: 2009-01-03, 16:24:26 | URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Gott nytt år i efterskott :D!


Fina
PUBLICERAT: 2009-01-03, 18:29:21 | URL: http://www.metrobloggen.se/fina

härlig dröm :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: