2009-01-29
 22:34:57

Bus torsdag!

Hallojs!
Klockan 18-20 har jag varit på öppet hus på Kunskapsgymnasiumet med pappa. Vi var på två stycken föreläsningar. Skolan verkar faktiskt jättebra med roliga kurser o.s.v. :)
Inte höga intagningspoäng (190 poäng) & skolan var fräsch med trevliga lärare och elever.

Jag "försov" mig imorse, hehe. Orkade verkligen inte gå på spanska lektionen så jag sov vidare ända till klockan 9, skööönt!
Emilia, Sara & jag var lite små busiga på en rast då vi inte hade någonting att göra. Vi tog tejp och satte fast på vattenkranen, hehe det gamla hederliga buset. Sedan knöt vi ihop alla skosnören med varandra i hallen, hahah. Omogna, jag vet! Men kul var det iallafall. Det var några i vår klass som visst hade råkat ut för vårat bus ;)

Imorgon är det prov & jag har pluggat 10 min hittills. Det var ganska lätta frågor så jag stänger Historia böckerna för idag och pluggar resten på lästiden imorgon bitti. Godnatt alla! ♥


Amanda & Malin satt och kollade på film, "Dumpad" hela dagen typ, hehe. Bra sätt att fördröja tiden iallafall.


Jessica & Sofie på lektionen!


sara
PUBLICERAT: 2009-01-29, 23:45:43 | URL: http://saraborell.blogg.se/

svar: nej skojar du? hur har du sett den innan premiären :D? men usch är den dålig, nej..


Fredrik
PUBLICERAT: 2009-01-30, 14:32:48

Smart att lägga ut det på bloggen. Min lärare blev asarg när han fick reda på vad ni gjort.


Denice
PUBLICERAT: 2009-01-30, 16:59:16 | URL: http://twodiamonds.blogg.se/

vem fredrik?? :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: