2009-08-16
 22:49:41

Bilder från landet.


mästaren på att ro!




haha, nice tongue huh?!


Leo vågade sig i vattnet, congrats


Pappa fotade lite..

Dålig jag är på att uppdatera då?..
Det var världens storm här imorse, vid 06:00 - tiden.. mitt fönster var öppet så jag vaknade av att rullgardinen flög åt alla håll och kanter och slog ner glas och tomma flaskor XD Så nu är mitt golv helt kladdigt eftersom det var lite juice kvar i glaset, suck!

Vad händer imorgon då? Jag ska nog till haninge centrum. Egentligen skulle jag ha åkt med Sara och c.o till Skärholmen, men dom ska åka kvart i 9 eftersom Sara börjar skolan imorgon... Så jag ändrade mig. Vill njuta av mina sista sovmornar! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: