2009-04-09
 20:55:14

Torsdag


Jag tejpar förfullt med silvertejp på dubbelmadrassen som smälte sönder, hahah lyckat!


Emilia hade jättekul och tog kort på mig när jag sminkade av mig ;(


Och då gav jag igen, mohaha.


Malin ;)


Leo!

Hello hello! Inatt sov malin & emilia hemma hos mig ;) Jaa du.. när vi skulle blåsa upp malins dubbelsäng så lyste lampan mot sängen så den smälte, hahaha, seriöst!? Fan vad klantigt! Så vi fick hämta massa madrasser och en extra säng. Så kan det gå!
Och inte nog med det. Senare på kvällen gick proppen, så vi hade ingen lampa och det var helt kolsvart. Haha, det var lite läskigt faktiskt. Malin lyste med min kameralampa, hehe. Men det löste sig senare som tur va ;)
Vi kollade även på "yes man". Den var faktiskt ganska rolig. Jim Carrey gör alltid roliga filmer.

Klockan 21:00 börjar Eva&Adam, haha klart man ska kolla :P Det var jättelänge sen! Pusshej ♥


Z A N D R A
PUBLICERAT: 2009-04-09, 21:12:00 | URL: http://decevven.blogg.se/

sv: det kan jag göra, om du är villig att betala 50 kronor ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: