2008-09-11
 15:20:01

Skoljoggen

Heeeeej!
Idag har vi haft världens jobbigaste dag, skoljoggen 6,5 km lång!
Jag sprang med amanda hela vägen så vi fick exakt samma tid, 46,04 minuter alltså 4 hundradelar från VG, haha, men jag tror vi kommer få VG iallafall ;)  Vi fick som vi ville.
Imorgon har vi NO-prov i sexualkunskap, suck, nu vill jag bara ligga framför tv:n och slappa, men nu måste jag plugga flera timmar så jag får allt in i min lilla hjärna. Lycka till !

Hare bra så länge! kanske hörs senare..

/ Denice ♥





Haha, gulligt Emilia! :)


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-09-11, 15:22:56 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Haha, nu påminde du mej om att plugga också!

Tack! eller antar jag... tss :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: