2008-09-21
 12:18:59

lovely dream

Godmorgon, inte för mig men för andra! :)
Jag vaknade ovanligt tidigt idag, halv 10, så jag har hunnit och gjort lite saker här på förmiddagen.
Inte så viktiga saker , som att kolla på ett one tree hill avsnitt och vänner avsnitt , haha :P

Jag hade bästa drömmen ever inatt asso. Jag, sara & jessica var på bio med jonas brothers, vi var jättebra kompisar med dom. Vi hade skit roligt, vi skrattade typ hela tiden kommer jag ihåg! JB pratade engelska med oss & vi pratade svenska med dom, haha, och dom förstod precis vad vi sa.
Sen när jag vaknade upp var jag inte helt lika lycklig som när jag sov, man blir så besviken, hihi. En dröm som aldrig kan bli verklighet..
Drömmar är som bäst när kändisar är inblandade, tycker ni inte?

Jag & Sara har iallafall planerat en resa tillsammans till USA när vi är 18! lääängtar...=)  hoppas vi håller kontakten bara nu när vi börjar i gymnasiet... det ska vi se till att göra, right?
För vår del fattas det bara ett jobb så vi kan tjäna money & spara som tusan, tips på jobb?

/ Denice ♥


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-09-21, 21:26:33 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Klart vi håller kontakten!

Men hallå, min farmor hade typ varit hos nån drömcoach lr nåt, då sa ja till henne att jag ofta brukar drömma att jag träffar kändisar osånt, då sa hon att mitt undermedvetna snappar upp viktiga saker i livet så drömmer man om de... så hon sa att de e nåt jag måste göra med mitt liv... Så eftersom båda du o jag drömmer om Jb så e de lite menat att vi ska träffa dom eller hur?? Haha


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-09-21, 21:27:30 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Klart vi håller kontakten!

Men hallå, min farmor hade typ varit hos nån drömcoach lr nåt, då sa ja till henne att jag ofta brukar drömma att jag träffar kändisar osånt, då sa hon att mitt undermedvetna snappar upp viktiga saker i livet så drömmer man om de... så hon sa att de e nåt jag måste göra med mitt liv... Så eftersom båda du o jag drömmer om Jb så e de lite menat att vi ska träffa dom eller hur?? Haha


Sara.S
PUBLICERAT: 2008-09-21, 21:29:21 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Klart vi håller kontakten!

Men hallå, min farmor hade typ varit hos nån drömcoach lr nåt, då sa ja till henne att jag ofta brukar drömma att jag träffar kändisar osånt, då sa hon att mitt undermedvetna snappar upp viktiga saker i livet så drömmer man om de... så hon sa att de e nåt jag måste göra med mitt liv... Så eftersom båda du o jag drömmer om Jb så e de lite menat att vi ska träffa dom eller hur?? Haha


bitte
PUBLICERAT: 2008-09-22, 17:28:55 | URL: http://blondiesliv.blogg.se/

ha en trevlig kväll



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: