2008-09-03
 19:21:09

Homeworks

Tjaba!
Känner att det var länge sen jag skrev, typ 2 dagar sen eller nåt :P
Jag har haft lite läxor o sådär, så jag har inte orkat att sätta mig vid datan och skriva i bloggen helt enkelt.
Vi har SO inlämning till fredag, engelska test på fredag och matte prov på måndag, s.u.c.k. kan det bli värre?

Vi har fått en ny svenska/engelska lärare. Han är fett taskig mot mig och malin,hah. usch, gillar inte han. Vill ha tillbaka den förra läraren..
Det var en fråga i svenskan som jag och malin inte förstod & då sa han att det var en mvg fråga, och sen ba: men du satsar ju ialla fall inte på mvg så.. asså seriöst, haha! Jag ska försöka vara lite dryg mot han och typ säga emot vissa saker han säger så kanske han slutar =) vem vet..
aja, nu får det vara slut pratat om tråkiga skolan en stund!

Ikväll 20:00 på 4:an börjar Idol :) det roligaste med idol är alla audition i början av programmet, när folk kommer dit och tror att dem är värsta bra och sen suger dem ;P

Hare bra, pusshej!
/ Denice <3


Nya idol juryn



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: