2008-10-11
 14:02:19

Äntligen helg!

Heejsan!
Sitter här och har precis fixat mig inför dagen. Jag, Sara & Malin ska åka ner till centrum en snabbis och kika runt lite och kanske ta en fika på det nyöppnade expresso house.
Vid 3 ska min familj åka iväg till mammas genrep i kören... inte det roligaste å göra en lördag :P men men.. man får väl offra sig för familjen nån gång. Mamma ska nämligen åka till Hawaii snart för att tävla med kören , så då ska dom ha en liten konsert för oss nära & kära innan dom åker iväg!

På kvällen ska jag nog inte göra något speciellt, nån som vill göra nåt??
Igårkväll gick jag till sara där även malin och amanda var. Vi kollade på idol och spelade min & amandas påhittade sång om H&M med lite instrument, haha!

aja, nu ska jag chatta vidare med Sara och sen ska vi nog åka. Ha en rolig lördag!

/ Denice ♥


såå gulligt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: