2008-12-28
 16:10:59

Ny design!





1. Väst från H&M - 149:-
2. Tröja från Gina Tricot - 129:-

Hola amigos!
Jag är nyss hemkommen från stan där jag och sara trosade runt på mellandagsrean.
Det var inte alls så mycket folk som vi hade trott konstigt nog. Eftersom det är precis efter jul och mycket rea så tror man ju att det ska vara fullt med virriga människor, hehe , men nejnej.
Man ska ju inte klaga iallafall. Jag hatar att behöva trängas med massor av folk, uschusch!
Två plagg fick följa med mig hem idag, dock var inget av plaggen på rea, haha så typiskt.

Juste, jag har ju en ny design nu. Jag sparade den gamla, så att jag kan byta när jag känner för det helt enkelt. Tack så mycket rosamoped!

Jaja, nu ska jag leka lite med kameran, pusshej <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: