2008-12-13
 13:39:55

Idol finalen!

Det var så grymt roligt igårkväll på idol finalen!!
Om jag ska berätta allt som hände kommer det att bli en jäkligt lång text, så jag berättar bara lite :)

Det började med att vi ställde oss i fel kö vid halv 1 tiden. Vi tyckte det var lite konstigt att det knappt var några andra där vid oss, så vi gick runt för att kolla om det fanns någon annan ingång till idol finalen.
När vi har gått en liten bit kommer Johan palm & Robin eriksson rakt emot oss. Vi passerar varandra med 1 meters avstånd och sara som älskar johan palm får typ panik och fick inte ett ord ur munnen, haha.
Det kom 2 andra tjejer i vår ålder som vi var med ungefär hela kvällen. De hade också ställt sig i fel kö, så vi frågade en tjej vart man skulle ställa sig, och sen kom vi äntligen på rätt plats.
Det var inte så jättemycket kö som tur var. Senare på kvällen var kön jättelång så vi hade tur!
Hela min kropp var helt frusen. Trodde att jag skulle få kramp i hela kroppen asså. Så jävla sviinkallt, det går inte att beskriva!
Efter att ha köat i ungefär 5 ½ timme, kom vi äntligen in i värmen och köade vid en dörr in till globen i 1 timme.
När dörrarna öppnades sprang alla samtidigt och man blev typ mosad av alla, haha.
Vi fick bra platser. Inte längst fram, men raden bakom dem, så vi såg väldigt bra.
Precis framför oss stod Anna-lisa, Johan palms galna fan, hehe. Hon var värsta bitchig, eller rättaresagt alla som stod framför oss var värsta bitcharna. De knuffades typ hela tiden, haha värsta knuff fighten :P

Det var underhållning hela tiden under pauserna, förutom den långa pausen, då spelades det bara musik.
I början av programmet kom massa gamla idoler som: Agnes, sebastian, E.M.D, marie picasso, Ola m.fl.  Ni kanske såg det på tv, haha vet inte om vi var i sändning just då.
I de korta pauserna uppträdde Anna bergendahl, Robin bengtsson, Johan palm och Robin eriksson.

Efter att hela programmet var slut så stod vi där och skrek efter alla idoler, haha det var skit kul!
Jag nuddade Johan palm & Robin bengtsson, haha :D

Ojoj, jag sa ju att det skulle bli en jäkligt lång text och jag har inte ens berättat allt, men det får duga.
Det var iallafall en grym kväll!

/ Denice ♥
















bella
PUBLICERAT: 2008-12-14, 19:47:33 | URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Var du också där i fredags?

Det var jag också, det var helt underbart och magiskt! Ser att du fick jättebra bilder men du stog långt fram, jag satt på A4 en läktare snett bakom scenen, men rätt bra bilder fick jag iallafall! =)


*Mippi*
PUBLICERAT: 2008-12-16, 18:02:29 | URL: http://mippi.blogg.se/

Åhh va du där?? vem hejade du på?? Kram


bella
PUBLICERAT: 2008-12-17, 16:02:44 | URL: http://bellalindberg.blogg.se/

okej va kul!

va fick ni betala för platserna då? :)

jag satt på A4, fick biljetterna gratis!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: