2008-12-01
 10:35:51

Godmorgon

Godmorgon Godmorgon!
Det är nog första gången jag säger det i min blogg eftersom jag aldrig vanligtvis bloggar på morgonen.
Det är 1 december, sista månaden på året 2008 & idag fyller Sofie 15 år!
Jag kan inte gratta henne face to face, det får bli på sms eller nåt ;)  Jag är nämligen hemma idag från skolan pga lite huvudvärk men mest av trötthet, hehe. Jag är så jäkla skoltrött så det finns inte, så jag stannade hemma en dag och bara ta det lugnt.

Har inte så mycket mer att skriva om eftersom det inte har hänt något särskilt denna morgon.
Både jessica & sara är också hemma idag, så just nu sitter jag och chattar med sara på msn, det gör dagen roligare!

/ Denice ♥

Grattis sofie! <3


sooofiiie
PUBLICERAT: 2008-12-02, 09:16:40

maaaaaan tackar<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: