2009-01-05
 18:37:28

Tidningsläsning & tv ..





Tjoo!
Min dag har bestått mestadels av tidningsläsning och tv-tittande.
I nästa frida tidning kommer Robin B vara på omslaget, hihi :) besatt eller vad?!
Jag, mamma & pappa åkte även ner till centrum för att handla mat och sedan åka vidare till friskis&svettis där jag skulle köpa mitt gymkort, men det var dessvärre stängt idag eftersom dem tydligen renoverar.. Då får jag nog köpa det på torsdag istället!

"Föräldrarfällan" visas på 4:an just nu, haha den är så rolig, men ikväll visas ingenting intressant vad jag vet iallafall.
Imorgon börjar top model 11, finally!

Magen kurrar, dags för middag snart hoppas jag. Ha det gött!


Sara
PUBLICERAT: 2009-01-05, 21:55:05 | URL: http://saraborell.blogg.se/

Svar: Tack så mycket :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: