2009-01-19
 21:42:31

I taket lyser stjärnorna.


Hahah, kolla mitt högra öga, helt suddigt! - På Sandy's.


Sara & Emilia - På Weekday!


Jag & Emilia - I nån cool skoaffär.

Hallå Hallå!
Idag var jag, sara, emilia, amanda, malin & emma på förhandspremiären av "I taket lyser stjärnorna". Njaa, jag hade förväntat mig mer av filmen eftersom boken anses vara såå bra. Men vissa scener var både roliga och sorgliga, så den var faktiskt godkänd, hihi. Gå och se den! ;)

Igårkväll var jag så jäkla trött så jag la mig i sängen vid 7-tiden & somnade vid halv 9. Haha det var sköönt att få lite sömn som jag knappt hade fått över helgen, höhö.
Hoppas denna vecka går snabbt för att på fredag är det Chris Brown konserten, wiiiihooo!!

Aja, nu ska jag titta vidare på 2 ½ men och försöka plugga lite på spanska läxan som är tills imorn :/ Puuusss!


michel palmroth
PUBLICERAT: 2009-01-28, 22:00:50 | URL: http://palmroths.blogg.se/

Jag var faktiskt på den där förhandspremiären :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: