2008-10-29
 22:20:11

Tonat håret

hello!
Idag åkte jag, sara & emilia till Malin, som btw tonade håret på mig idag - mörkare! :) Det blev fint!
Efter att vi hade varit hos malin i några timmar drog jag & sara hem till mig och käkade kina mat som båda var så sygna på! muumms..
Sen blev det grey's anatomy & tarzan tv-spelet, hahah, det var as länge sen jag spelade det , skit kul jue . :P
Vi gick ner till ica krusboda för att köpa lite godis & då passade jag på att prova mina nya uggs som kom igår :) dom var jäätteeesköna, frös inte ett dugg som en viss Sara gjorde ;)

Iaf.. imorgon åker mamma till Hawaii (sååå hiiimla avundsjuk !!!!) & då ska hon väcka mig typ 6 på morgonen för att säga hejdå, jobbit... får hoppas att jag kan somna om sen då!
Senare på dagen ska jag och sara åka in till stan, som vi inte har gjort på flera dagar faktiskt, haha. Vi ska kolla på b.la jackorna vi såg på Topshop.

Hare bra!

/ Denice ♥


Fiiina va? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: