2008-08-27
 15:55:24

FF = föräldrar fritt, haha

Tjeeenare!
kom hem från tråkiga skolan för ungefär 40 min sen och nu sitter jag här och kollar på Fresh prince =)
NO - eng - syslöjd - sv - matte, jäkligt lång dag kändes det som! jag fattar inte varför dom gör såhär mot oss, har vi varit elaka eller nåt? ;P 

Mina föräldrar + hundarna åkte iväg till landet imorse, det betyder att det är FF hemma hos mig nu, thihi. Jag & min brorsa är alltså helt ensamma in da house till söndag, Vilken befrielse!
Man behöver inte tänka på att hundarna ska gå ut och pissa eller något liknande, ska bli väldigt skönt faktiskt.

Juste, igår spelade jag in en video när Junior (min hund) drömde, haha asså han låter jätteroligt. Kan kanske försöka lägga in den på datan sen om det fungerar så kan ni få höra hur jäkla knäppt det låter :)

snart börjar top model och efter det pussycat dolls 2 , pusshej!
/ Denice ♥


Selena gomez & Nick jonas  , söt bild :)


Lisa
PUBLICERAT: 2008-08-27, 16:18:31 | URL: http://lisani.blogg.se/

jätte söt blogg:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: