2010-05-18
 16:42:54

Bildbomb från the photoshoot


Jag försöker hoppa, men det såg mest konstigt ut...


peace


Jag i josefins brorsas solglajjor ;)


Josefin i glajjorna ;)


Familjefoto, haha!


Jag förbereder mig för hopp och junior luffar mest omkring...

Där fick ni 9 bilder av 400 från igår när jag och josefin var ute och fotade =) Nästan alla bilder är tagna av fotoproffset herself - Josefin.

Idag glömde jag mina nycklar hemma, så jag var tvungen att åka in till mammas jobb efter skolan för att hämta hennes nycklar. Sen gick jag, malin och josefin till monki, där jag självklart glömde min mobil på en hylla, haha!
Jag märkte att min mobil var borta på vägen hem, så jag och malin ringde josefin som tydligen fortfarande var inne i på monki, och där hittade hon min mobil :D

Det kommer förmodligen dyka upp ännu mer bilder här i bloggen de kommande dagarna! Pusspuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: