2010-05-17
 18:51:10

UNDERBAR dag


Me in tha sun


Jag och malin in tha sun under lunchen =)


haha gud vad äckligt det ser ut.. men: Sushi in my <3


Vi i kungsan!


Josefin köpte massa klockor som hon var så stolt över, haha!


Josefin vid vattnet =) HÄRLIGT!


Sthlm

Gud vilket UNDERBART väder det är idag i Stockholm!! Jag har svettats som en stor fet gris idag. Jag hade svarta jeans på mig i den här värmen, det var inte kul asså! Men man ska inte klaga.. Äntligen sommar! =)

När vi kom fram till skolan fick vi reda på att vi inte hade några lektioner så jag, malin & josefin åkte in till hötorget, köpte med oss lunch, satte oss i solen och käkade. Sen traskade vi vidare till kungsan och skådade de utblommade rosa blommorna på träden, hehe.
Därefter lyfte vi våra häckar och begav oss till djurgården och tog en promenad till slussen! Vi tog några stopp på vägen för att andas ut och köpa dricka o.s.v.

Nu ska jag kolla in lite bloggar och sen fortsätta på mitt skolarbete, hörs senare med massa bilder!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: