2010-05-21
 23:09:15

Min dag på skansen


Vi åkte bååååt =)


Gullig säl med hello kitty keps!


Josefin och malin på skansen!


jag och malin!






hahahaha snyggt josefin!!


Lemuuuur, läskiga ögon

Hallå hallå!
Efter matte nationella imorse åkte jag, josefin och malin in till skansen och gick där i typ 6 timmar =)
UNDERBART väder idag också, så det var väldigt skönt att strosa runt där bland alla söta djur, haha ;)

Josefin tog 700 bilder med sin systemkamera och jag tog 200 bilder med mina digitalkamera, så det lär ju komma upp en hel del bilder de kommande dagarna!

Imorgon ska jag in till skansen igen, men den här gången med pappa. Vi ska kolla på mamma när hon sjunger med sin kör där. Sen ska vi nog gå runt och kolla lite och äta lunch i solen =)

Nu är jag död. Hörs imorgon, puss


Ämma
PUBLICERAT: 2010-05-21, 23:48:03 | URL: http://stummatankar.blogg.se/

jävla säl att sno kepsen -.-



jag ville ju oxå



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: