2010-05-22
 22:58:32

Min dag i bilder =)


På djurgårdsfärjan!


Jag på skansen ;)


jag och louise vid gamla stan =)


Vi igen!


Jag shoppade två par shorts - ett par jeans shorts och ett par beiga shorts =)


Converse <3

Tjeeenare bloggen!
Idag vid kvart över 11 åkte jag och pappa tillsammans till skansen för att höra mamma sjunga där med sin kör. Det var världens kö till djurgårsfärjan och in till skansen, så vi missade nästan hela skiten haha. Men det har vi inte sagt till mamma =P  ouuppss....

Efter det mötte jag upp lilla louise en stund. Vi gick bland annat på härliga söder och bara pratade =)
Vid halv 8 var jag tvungen att sticka hemåt för middag hos grannarna. Efter middagen mötte jag upp Sara en stund. Vi gick runt lite ute och sen gick vi till mig och kollade en del av filmen 27 dresses. Sa hejdå till henne eftersom hon åker till Malta imorgon =)

Nu ska jag kolla klart på filmen och sen sussa sött. GODNATT


FEBBS
PUBLICERAT: 2010-05-23, 00:47:40 | URL: http://febbs.se

underbart att du la upp de fula bilderna!!!! SKICKA DE ANDRA!!!!<333333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: