2010-05-20
 21:35:24

Har varit ute hela dagen, kom nyss hem!


Vi började dagen med att origentera i Vitabergsparken =)




Efter idrotten tog vi en glass paus i solen!


Efter skolan åkte jag och malin in till stan, och jag köpte med mig grekisk mat


Vi på Djurgårn =)


Härliga Stockholm!

Jag kom hem för en stund sen efter att ha varit ute hela dagen och kvällen inne i stan.
Efter skolan åkte jag och malin direkt in till stan för att hon skulle träffa sin chef lite snabbt. Sen tog vi båten över till Djurgårn där jag åt min grekiska mat i solen =)
Sen promenerade vi till kungsan där det var toga tåg som vi efter många om och men gick med i, haha! Det var ca 10 kändisar som ledde varsitt tåg - vi gick i Elin Klings tåg! Tyvärr slog vi inte rekord.. fan också hehe.

Nu ska jag ner och göra en matlåda till imorn, hörs senare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: