2010-05-28
 13:16:31

fan fan fan

FAN! Jag har nyss bevisat att jag inte kommer klara mig själv om jag flyttar hemifrån..
Ställde in resterna av min älskade Kina mat i ugnen..5 min senare skriker Douglas att hela plasten har smält över maten. Jag får seriöst damp. PAPPA GJORDE JU SÅ IGÅR OCH DÅ GICK DET BRA!! Jag ska alltid misslyckas med allt jag gör.

Sen öppnar jag kylskåpet och försöker hitta nånting som jag kan stoppa i magen. Vad tror ni jag hittar? Ingen mjölk, två stycken torra äckliga mackor. Great. Mina föräldrar är verkligen duktiga på att handla.

Magen kurrar och jag får leva på te & spaghetti..Skjut mig, snälla :(


Jennilie
PUBLICERAT: 2010-05-28, 13:38:31 | URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Sv: Än en gång, tack för bilderna och att du skrev att jag var med =)


Jennilie
PUBLICERAT: 2010-05-28, 13:44:20 | URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Sv: Tack för gratulationen =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: