2010-05-05
 16:40:52

Dagens bilder


josefin och jag i nåt klassrum


again..


and again...men nu med en sjal på skallen


haha josefin


emma är mobbad


vi igen =)


hahaha

Haha, det var lite bilder från dagens tråkiga lektion!
Idag fick jag reda på att jag får VG i slutbetyg i naturkunskap, happy :D Och inte nog med det... vi är lediga på fredag woho! Man fick arbeta på valfri plats så då väljer jag nog hemma hehe.

Imorgon blir det bad för min och emmas del. Vi gick inte förra veckan då det var simning, men imorgon ska vi gå och rädda varandras liv! Det sista som måste göras är att rota fram en bikini. Jag har nästan inga matchande bikindelar..

Ha det bra! =)


Ämma
PUBLICERAT: 2010-05-06, 10:21:18 | URL: http://stummatankar.blogg.se/

Jag var faktist ledsen inte mobbad.

Och how skinny jag såg ut. MEEE LIKE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: