2010-06-03
 10:26:37

16 timmars väntan - sååå värt det!


Glada cheyer


Tuffa cheyer


Rädda cheyer


Jag i min varma gosiga sovsäck!


Gooooooosigt ;)


Aaaaaah, help me


Jag och louise fick plats i min sovsäck!! Cozy

Kom hem för en stund sen efter att ha köat i 16 timmar med louise och janina!

Vi köade vid Sergel för VIP-biljetter till Twilight fan event 21 juni. De 150 första får VIP och vi var nummer 145, så sjukt jävla tur vi har!

Jag åkte in till Sergel igår vid 2-tiden på dagen och var nästan säker på att det inte var några som hade börjat köa än. Men när vi kommer dit så hade redan massa folk börjat köa och jag får paniiiik. Jag som verkligen ville ha VIP-biljetterna!
Ringer louise tusen gånger, men hon har prov så då får jag ännu mer panik, haha. Efter provet åkte janina direkt till kön och skrev upp mig & louise på listan. Vi hade somsagt numrena 144, 145 och 146 :D

Vi kom till kön vid 4-5 på dagen och köade enda till 8 på morgonen - men det var så jävla värt det!
WIIIIE, VI HAR VIP BILJETTER!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: