2010-06-07
 23:14:06

Uppvisning + Subway

Har haft en bra dag idag!
Fick ju reda på mitt slutbetyg i engelska och nationella i engelska - är väldigt nöjd!
Vid 5-tiden åkte jag, malin, amanda och amandas b-friend till Skärholmen och kollade på när Saras klass sjöng och dansade. Sara var jätteduktig som vanligt!! =)

Efter uppvisningen stack vi till Skanstull och åt Subway - MUMMA! Subway är livet, typ. Nu sitter jag och kollar på Vänner och ska snart sova. GODNATT!


Bild lånad av: Malin


Jennie ♥
PUBLICERAT: 2010-06-08, 10:07:00 | URL: http://jennsiii.blogg.se/

heej tjejen!

hur är allt med dej?



kramkram


Sara
PUBLICERAT: 2010-06-11, 21:35:21

Vrf åkte ni till Skanstull o åt Subway? jag sa ju att det finns i Skärholmen xD


Denice
PUBLICERAT: 2010-06-11, 22:12:05 | URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Sara: Ingen aning haha XD jag bara följde efter amanda och oskar för det var dom som skulle äta :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: