2009-09-13
 18:10:14

Såhär röstar jag - VMA

Video of the Year - Britney Spears - Womanizer

Best Pop Video - Lady Gaga - Pokerface

Best Hip-Hop Video - Eminem - We made you

Best New Artist - Lady Gaga - Pokerface

Best Male Video - T.I - Live your life

Best Female Video - Beyonce - Single Ladies (Put a ring on it)

Best Rock Video - Paramore - Decode

Breakthrough Video - (känner inte igen någon av de nominerade i denna kategori..)


Det var nog inte alla kategorier, menmen..  Jag vill verkligen se VMA inatt klockan 02:00, men det finns ingen chans att jag orkar upp till skolan imorgon halv 7.. Hoppas det går någon repris i veckan på kvällen! Någon som vet?


Jennilie
PUBLICERAT: 2009-09-13, 18:20:13 | URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Sv: Haha nej jag har faktiskt inte glömt att ta bort klisterlappan på mobilen, jag vill inte ta bort den, än. Haha min bärbara dator jag köpte för ca 3 månader sen har jag fortfarande kvar plasten på :P Jag är bara sån, jag vill behålla mina saker i fint skick så länge som möjligt, men jag antar det är dags snart, för datorn iaf ;) Men håller med, mobilen hade hur många klisterlappar som helst på sig!


Jennilie
PUBLICERAT: 2009-09-14, 16:51:01 | URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Sv: Haha ja det är ju kul att ni kan skratta åt mina försök i alla fall, haha :D Själv fnissar jag till varje gång jag ser det :P


FEBB
PUBLICERAT: 2009-09-14, 19:35:55 | URL: http://febb.blogg.se/

haha, och tack så mkt! :D känns mer MIG!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: