2009-05-02
 21:09:55

Saturday


me on thaaa bus!


igen...


SOOL!


En liten sneak-peak på amandas nyinköpta klänning! :P

Halloj!
Idag har jag varit på stan med sara, sofie och amanda. Köpte ingenting.. letade efter en väska, men åkte hem tomhänt!
Behöver en ny lagom stor väska som jag kan ha i Polen. En med dragkedja som jag kan ha på stan och alla äventyr vi far på, haha. Ficktjuvarna där nere är så jäkla skickliga, lite läskigt faktiskt..

Ikväll ska jag bara ta det chill :P Sitter just nu & kollar på Robinsson, och sen efter det ska jag nog kolla på Twilight! :)
Hare gött, puss! ♥


Sofia
PUBLICERAT: 2009-05-02, 22:32:07 | URL: http://chicflia.blogg.se/

färgen på klänningen var då snygg! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: