2009-05-18
 20:13:44

Middagssamtal

Pappa - Det är oftast korta män som är skumma. Man vet aldrig vad dem kan hitta på..
Jag - Men va?
Mamma -  Ja, det är faktiskt sant. Det är oftast korta män som begår brott o.s.v. De misshandlar sina fruar (lite ironi)
Jag - Men vilka jäkla fördomar, haha!
Mamma - Se bara på Anders Eklund. Han är inte en lång man.
Pappa - Om du kollar på Efterlyst så står det nästan alltid att männen som begår brott är mellan 160 - 170 långa.
Jag -  Pappa.. HUR LÅNG ÄR DU?

Haha, den sista kommentaren kanske kom lite olämpligt, eller vad tycker ni? ;)

För övrigt så lyssnar jag just nu på music och smälter middagen :P
Senare ikväll är det hallon paj som står på schemat, mums! Har varit sugen på paj i typ flera dagar och nu äntligen får jag den efterlängtade goda pajen :)


Emilia & jag :) <3


Emilia
PUBLICERAT: 2009-05-19, 18:50:07 | URL: http://emiliasjogrenlarsson.blogg.se/

gooott! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: