2009-03-05
 21:50:47

Sjuk torsdag.







Tjoo. Idag har jag mest legat i min säng, riktigt skönt! Imorse hade jag jätteont i huvudet, så jag slapp skolan idag.
På lördag ska jag och några åka in till stan för att titta på balklänningar, spännande :P
Jag har ingen aning vad jag vill ha för nån, men det får vi se senare!

Juste, i söndags när vi hade gäster här hemma så ska jag krama min gammelmoster. Hon ba:
- vem är du?
- va?
- vem är du?
- denice? jag har bara klippt mig, hahaha.
- aha..

Hehe, har man en snurrig gammelmoster så har man ;) Pusspuss


Sara
PUBLICERAT: 2009-03-05, 23:41:33 | URL: http://saraborell.blogg.se/

svar: tack! kommer tyvärr inte ihåg hur mycket den kostade, var sjukt länge sen jag köpte den ;) den fanns i grön, blå och svart men nu tror jag det kommit in en liknande modell i lila och någon ljusblå :)


Linda
PUBLICERAT: 2009-03-06, 16:42:45 | URL: http://lindapetersson.blogg.se/

vilka söta bilder!Gud vad kul att kolla på balklänning. Då får man se ut som en prinsessa :)



sv: tröjan är från sisters har för mig att den var billig :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: