2009-03-22
 00:00:33

Robinson

Två killar ~14 sitter och pratar.
Kille 1: I kväll börjar det där Expedition: Robinson igen.
Kille 2: Ja, just det... Är inte det gjort lite efter den där boken om en man som bodde på en öde ö?
Kille 1: Jo...
Kille 2: Vad hette han nu igen? Crus, Cruiz...
Kille 1: Tom Cruise?
Kille 2: Ja, precis!


Haha.. appropå Robinson. Det var faktiskt bra ;) Jag har aldrig kollat på programmet tidigare, men jag tänkte följa alla avsnitt från början till slut denna gång ;)

Juste, jag var ju i stan med saris idag. Jag kom hem med underkläder iallafall. Fick lite pengar av mami att handla för och dem gick åt på en och samma gång ;P
Testade ett par slitna ljusa jeans på gina tricot, men dom satt inte bra :/ Både positivt och negativit.
Positivt = Jag är rikare. Om jag skulle ha köpt jeansen så skulle jag ha varit fattigare nu, right? :P
Negativt = att jag inte har ett par nya jeans, hehe. Det var ganska länge sedan jag köpte jeans faktiskt.

Nu: kolla på ett nytt one tree hill avsnitt som har kommit :D godnatt! 00:00

 


Robert Pattinson Crew
PUBLICERAT: 2009-03-22, 18:33:11 | URL: http://robertpattinson.blogg.se/

hehe, jaa visst e han söt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: