2009-06-15
 01:38:22

Tråkiga, regniga söndag ..


nära..


närmre..


närmst!

Gud vad less man blir på det ständiga regniga vädret ! :P
Hoppas det blir bra väder till midsommar då jag troligtvis ska ut med saras familj på sjön :D ska bli skojj!

Förövrigt har jag skaffat Facebook, hah. Lite efter kanske, men bättre sent än aldrig? Rätt kul faktiskt. Blir nog roligare senare när man har fler vänner, höhö.

Nej, nu ska jag nog kolla på gossip girl avsnittet som jag missade förra söndagen ;) <3 puss!


emilia
PUBLICERAT: 2009-06-15, 12:19:28

aaaa men snart slipper två blondiner allt regn :) mohah


Sara
PUBLICERAT: 2009-06-15, 14:06:24 | URL: http://februaritjej.blogg.se/

Sv; nix det gör jag inte.

Ska du se Johan ngn i sommar?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: