2009-07-19
 16:37:08

GRÖNA LUND!

Hejhej! Gud vilken dålig bloggare jag är :P uppdaterar ju aldrig!

I fredags var jag, sofie, emilia och malin på Gröna Lund! Man känner sig genast som ett litet barn när man springer till de olika attraktionerna XD
Jag & Emilia testade på den nya bergodalbanan, Insane. Och den var verkligen helt I.N.S.A.N.E! Grymt rolig!
Senare mot kvällen gick vi över till barnens karuseller och åkte nyckelpigan, tekopparna och en karusell med hästar, haha!

Här kommer lite bilder från Gröna Lund dagen:


Skrattkammaren!


Emilia & Sofie dansade oseriös vals bland alla seriösa pensionärer XD


Jag o Malin vid slänggungorna


Jag o Emilia


Skrattkammaren igen, knubbisar ;)


Haha :D


Linda Q
PUBLICERAT: 2009-07-19, 18:01:05 | URL: http://lindaq.se

Ser ut som ni hade en lyckad dag! ;D

Du har en sjukt snygg blogg!


E.
PUBLICERAT: 2009-07-25, 23:11:09 | URL: http://novaloui.blogg.se/

Åh .. Doreen ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: