2009-07-30
 21:09:38

Förföljare?

Hellu!
Jag åkte in till stan en snabbis för att kolla i lite butiker alldeles själv, ganska skönt faktiskt. Men jag kom inte långt innan en mörk kille (hur gammal kan han ha varit.. 18-20 år kanske?) började följa efter mig! Han åkte rollerblades efter mig, haha.
Jag svängde snabbt in på H&M för att slippa honom, men sen när jag kollade upp står han precis framför mig.. Så jag frågar vad hans problem är och greppar tag i närmaste plagg och går sedan till provrummen.
Sen började han snacka med mig på engelska och jag sa till honom att sluta följa efter mig, haha. Och då skrattade han bara och fortsatte. Efter vi har åkt upp i rulltrappan säger jag hejdå, och ställer mig i kön till provrummen. När jag sedan kollar runt hörnet ser jag han kolla runt efter mig så jag gömmer mig bakom hörnet, haha.

Jobbig snubbe asso! Vi höll på och snacka lite, och han måste ju ha märkt att jag tyckte det var irriterande! usch usch.. Vad vinner han på det liksom? ingenting!

Så kan det gå ibland! Jag köpte iallafall en vit stickad tröja som inte var stickig! tur det!



Gina tricot, 199:-


Evelina
PUBLICERAT: 2009-07-31, 00:12:38 | URL: http://lillie.blogg.se/

fin :D


Evelina
PUBLICERAT: 2009-07-31, 12:20:14 | URL: http://lillie.blogg.se/

Sv; ja absolut :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: