2009-01-24
 12:51:09

What to do?!

Jag är fett trött efter konserten igårkväll & jag hade sett fram emot en lång skön och lugn dag/kväll. Men när jag kommer ner så säger min brorsa ba:
- Jag ska ha 7 kompisar här ikväll så du bara vet. Du får vara här hemma om du vill.

Asså jag vill ha lugn & ro!!! 8 stycken skrikandes killar ska vara här och jag kommer bara få mer ont i mitt fucking huvud.
Sen säger mamma såhär:
- Du kan äta middag med mig & pappa hos grannarna. Det är ett annat alternativ.

Ett stor NEJ till det alltså! Världens tråkigaste grannar. Det är allt jag har att säga om dem, fyfan!


Sara.S
PUBLICERAT: 2009-01-24, 14:19:22 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

Haha, Du får bryta dej in hos mej, där ere tyst och ensamt må du tro! ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: