2009-01-13
 22:03:30

Trötter


En bild jag har gjort om i picnik. Vi ser värsta fräkniga ut i ansiktet, hehe.
Hola! Idag har det varit en allmänt vanlig tråkig skoldag. Det känns att denna termin kommer vara så mycket jobbigare än höstterminen. Nationellaproven m.m. Det är bara att bita ihop så ska nog allt gå bra förhoppningsvis ;)
Jag har varit så himla trött hela dagen & speciellt efter gympapasset i skolan. Tur att det var vår sista lektion för annars hade jag nog somnat på lektionen efter.
Jag hade egentligen tänkt att gå och lägga mig i tid idag, det vill säga ungefär nu, men jag är ganska pigg efter tekoppen jag drack nyss så det blir att jag glor på Tila Tequila senare. Ciaociao!


emilia
PUBLICERAT: 2009-01-18, 22:54:03

usch vad äcklig jag ser ut, hah



<3


Denice
PUBLICERAT: 2009-01-19, 21:31:11 | URL: http://twodiamonds.blogg.se/

sv: haha ja me. Jag ser ut som en man :P


Denice
PUBLICERAT: 2009-01-19, 21:31:14 | URL: http://twodiamonds.blogg.se/

sv: haha ja me. Jag ser ut som en man :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: