2009-01-07
 21:06:24

Träning.

Inga bilder idag - hade inget speciellt att fota helt enkelt.
Hola föresten!
För 1 ½ timme sedan kom jag hem från gymmet som tillbringades med Malin. Vi visste inte riktigt vad vi skulle göra i början eftersom allt är helt nytt , så vi satte oss på varsinn cykel och cyklade 10 min som uppvärmning.
Efter det testade vi på olika maskiner som tränade ben, mage & armar. Vi har bestämt oss att åtminstone träna 2 ggr i veckan.
Jag kommer förmodligen att ha världens träningsvärk imorgon eftersom jag är så otränad. Får se om jag kommer upp i tid till skolan eller inte, haha det blir nog svårt efter alla dessa sovmornar.

Nej, nu ska jag hitta på något annat. Min data går inte att få igång, så jag är tvungen att sitta vid mammas data som inte har msn(!) ... puusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: