2009-01-04
 22:57:28

Lights will guide you home






Citat från: Fix you - Coldplay

Hejsaaan!
Dagen har tillbringats med en familj i pappas släkt. Vi hade "lilla julafton" som vi brukar kalla det , och många andra också. Jag fick en stor sminklåda med massa smink i. Jag har ingen aning om fall det är bra smink överhuvudtaget, men det får jag väl ta reda på senare. Slängde smink som jag inte använder, som t.ex. läppstift, läppennor, nagellack o.s.v.
När vi satt & fikade berättade mamma en historia om min syssling som jag inte hade fått hört innan.
Matilda (min syssling) hade umgåtts med sina kompisar på stan, och sedan hade de promenerat lite runt skogarna och så. Senare skulle några kissa i skogen, så de hade spridit ut sig och så när matilda skulle sätta sig där i skogen hör hon prassel bakom sig, så hon blev skit rädd och sprang därifrån. Hon lämnade sin ryggsäck där eftersom hon var helt panikslagen!
Matilda skulle den kvällen ringa hennes föräldrar för att de skulle skjutsa henne hem eftersom det inte går några nattbussar i lilla huddiksvall. Mobilen låg kvar i ryggsäcken och dem blev såklart jätteoroliga.
Matilda sprang ner till stan igen och träffade på en kompis som skulle ta henne hem till sig.
När föräldrarna + syskon börjar leta efter matilda eftersom hon inte svarar i sin mobil, så får dem syn på hennes ryggsäck mitt i skogen och utan några spår från matilda. Oj oj oj, fan vad rädd man ska bli där alltså!
Senare på kvällen hittar dem matilda .. Shit vad glada dem var , haha. Det kan man ju förstå, right?!

/ Denice ♥


Fanny
PUBLICERAT: 2009-01-04, 23:08:53 | URL: http://faaanys.blogg.se/

Lovely!


Fanny
PUBLICERAT: 2009-01-04, 23:29:22 | URL: http://faaanys.blogg.se/

Tack!


Fanny
PUBLICERAT: 2009-01-04, 23:29:33 | URL: http://faaanys.blogg.se/

Tack!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: