2009-01-06
 21:56:05

Kvällsmys







Go´kväll.
Just nu äter jag pepparkakor & dricker te samtidigt som jag tittar på shear genius.
Åt en god frukt sallad som jag gjorde själv för en stund sedan, mumsigt! Eller jag vet inte om man kan kalla det en fruktsallad, det var endast två frukter i skålen, hehe.
Imorgon blir det träning med mallanbrallan för min del i friskis&svettis nya lokaler! Exciting.

Ha en bra kväll & natt! puuusss ♥



UPDATE; I can't sleep! Helt hopplöst. För det första var jag jättehungrig, så jag gick ned & hämtade 2 mackor. Sedan tittade jag vidare på vänner medans jag åt och hoppades på att magen skulle sluta kurra och kännas tom längre - men det gör den fortfarande. Jag orkar verkligen inte gå ned igen klockan: 02:48 och hämta mer mat.
Jaja, jag får väl helt enkelt tvinga mig till sömns. Godnatt alla! ♥


Jen
PUBLICERAT: 2009-01-06, 22:50:06 | URL: http://littledessert.blogg.se/

tack :)

va mysiga bilder!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: