2009-01-09
 17:46:08

FREDAG!







Äntligen fredag! Vi har bara haft 2 skoldagar denna vecka eftersom vi började igår, men det känns ändå som att det var evigheter sedan det var fredag.
Jag är helt slut. Trött och en jävla träningsvärk i ljumskarna så att jag knappt kommer upp för trappen. Ja, så illa är det. Det blev mycket värre över natten, men jag hoppas att värken minskar tills på söndag då jag & malin ska ge oss iväg till gymmet för 2:a gången.
Ikväll ska jag titta på let's dance, och sedan gå & lägga mig tidigt om jag inte hinner somna i soffan. Jag får försöka hålla mig vaken så att jag inte vaknar så tidigt imorgon.
Juste, morgondagens planer.. Jag ska iväg med Sara, Jessica & Sofie till stan där Sara ska spela in två låtar i en riktig studio (!) Så då kommer vi stå där som ett stöd för henne, hehe ;)  / Denice ♥


Fina
PUBLICERAT: 2009-01-09, 18:45:16 | URL: http://www.metrobloggen.se/fina

åh, söt!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: