2009-01-03
 18:00:01

Dark night



Jag försökte fånga halvmånen på bild, men det blev lite misslyckat som ni själva kan se..
För en stund sedan kom jag nyss hem från ica med mamma + hundar. Mamma köpte hallon & blåbär till mig, så nu kan jag äntligen göra min efterlängtade hallon/blåbär smoothie efter maten :)
Korkad som jag är, satte jag på mig tighta jeans, så mina ben var som istappar! burr..

Jag längtar verkligen till våren.
♦ Få sätta på sig en tunnare jacka eller bara en tjockare tröja.
♦ Ta av sig uggsen som ersätts med tygskor eller något liknande.
♦ Ljusare dagar samt tidiga kvällar.


Fina
PUBLICERAT: 2009-01-03, 18:16:19 | URL: http://www.metrobloggen.se/fina

coolt! ser ut som en banan haha


Fina
PUBLICERAT: 2009-01-03, 19:50:36 | URL: http://www.metrobloggen.se/fina

svar: Det är inte någon inställning. Jag har en Nikon D60 och jag använder alltid manuell fokus. När jag fokuserar nära på något blir det automatisk en suddig bakgrund för att fokus hamnar på föremålet. det blir dock inte alltid suddig bakgrund. beror på hur lång föremålet är ifrån "bakgrunden".



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: