2009-01-02
 12:11:15

Crazy dog!









Hejhej!
Ojoj, jag behöver verkligen putsa kameralinsen ser jag nu! Alla bilder blev suddiga..
Leo (som har gröna bollen i munnen) var helt tokig igårkväll. Han lägger sig som en padda på golvet dvs att han sträcker ut båda bakbenen och krälar sig fram med frambenen, haha. Det ser jätteroligt ut! Jag kan försöka få med det på film någongång.

Anyway, idag bär det av till Vällingby köpcentrum där 3 idoler ska framföra varsinn låt. Jag & några kompisar såg ju dem i Haninge centrum för inte så länge sedan, men vi vill se dem igen, hihi.
Jag kanske tar med min kamera, så då när jag kommer hem bjuder jag på några bilder ;)

Nej, nu måste jag börja göra mig i ordning. Ha en bra dag! pusshej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: