2009-01-17
 19:16:35

CD-inspelning







Hejhej! Igårkväll kom Sara över & tittade på Let's Dance med mig. Sedan tittade vi på några Vänner avsnitt och åt godis ;)
Och idag åkte jag, sara & sofie till en cd-inspelnings studio. Sara hade fått i julklapp att spela in två stycken låtar i en riktig studio, så då hängde vi med henne. Hon sjöng "ironic" & "nothing compares" och hon var skita bra som vanligt :)
Morgondagens planer är bio, "discodaggarna", som börjar klockan 12 (!) Gaah, jag kommer vara så jäkla trött, haha. 
Jag som hade längtat till helgen för att kunna sova ut ordentligt, nejnej, då ska man på bio på morgonen. Nu ska jag inte klaga för det kommer nog att bli kul ;)  Byyyeee! 


Sara.S
PUBLICERAT: 2009-01-17, 19:27:11 | URL: http://saraliksom.blogg.se/

haha, snygg pose jag har på bilden!

tema hösäck eller??


Fina
PUBLICERAT: 2009-01-17, 21:00:04 | URL: http://www.metrobloggen.se/fina

gott godis!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: