2009-02-08
 13:28:19

Sunday

Bilder från igårkväll hemma hos sara:

Amanda!


Amanda & jag


Amanda & Emilia

Hallojs! Det blev en lång sovmorgon för mig idag. Så ska det vara på söndagar, en riktig slappis-dag ;)
Igårkväll visades ju första deltävlingen av melodifestivalen 2009. Jag tycker ingen var speciellt bra faktiskt. Alcazar börjar ju bli väldigt uttjatade och alla deras låtar låter exakt likadant.. Hoppas det blir bättre nästa lördag!
Vi tittade även på Hitta Nemo :) Den är så sööt!

Idag då.. jag ska försöka få igång matte-pluggandet eftersom vi har prov imorgon. Och sedan ska jag nog sätta upp lite kort på min garderob som jag framkallade för ett tag sedan ;) Ha en bra dag!


Deniesé
PUBLICERAT: 2009-02-08, 13:48:02 | URL: http://liketolive.blogg.se/

Sv: vem gör inte ?! :O haha

Shit ett rum med massor affischer x) vissa gillar man ju skarpt medan andra tvärt om xP haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: