2009-02-08
 14:54:03

NEW YORK!

Engla's showroom lottar ut en resa för 2 personer värde 10.000 kronor i samarbete med Airtours!
För att vara med & tävla behöver man motivera varför man vill åka till just den staden man har valt ut (städer finns att välja på Airtours hemsida, cityweekends).
Haha, jag är verkligen sämst på att motivera, men här kommer åtminstone ett försök:

Jag skulle vilja åka till New York! Det har alltid varit min dröm stad, bl.a på grund av all shopping! Jag älskar verkligen att shoppa!
Idag på morgonen satt jag och bläddrade lite snabbt i Dagens nyheter och fick syn på alla res - erbjudanden. Direkt när man ser dessa annonser blir man ju så sugen på att åka utomlands! Man får liksom upp alla drömmar upp i huvudet och önskar att man befann sig just där vid denna tidpunkt.
Jag är så avundsjuk på alla vänner som åker utomlands.. Det brukade vara jag och min familj som åker utomlands varje vinter, men nu är det slut på det. Det varade i ungefär 6 år, men nu har pengarna inte rullat in som de ska, haha, så det har inte blivit av. Jag saknar precis allt med att befinna sig lååångt utanför Sverige. Nu har det gått några år sedan det hände oss. Jag saknar värme, sol, bad, shopping (utomlands). Är så himla trött på att vara helt fast här i lilla Tyresö i Stockholm och göra samma saker varje dag. Eftersom jag endast är 15 år, så kan jag inte göra så himla mycket av situationen utan det gäller bara att gilla läget och acceptera detta.

OM jag har turen att vinna en resa till en valfri stad ska jag börja söka sommarjobb direkt (kanske redan har chansen att få ett!) och börja tjäna en slant och spara nästan allt till resan för att kunna ha möjligheten att leva lite lyxliv när man ändå har chansen liksom.

Detta var resultatet av min motivering, inte den bästa kanske, men jag presterade mitt allra bästa iallafall.. Håll tummarna för mig! :D ♥


Bild lånad av Engla's showroom


JOSEFINE
PUBLICERAT: 2009-02-08, 17:06:14 | URL: http://josefiner.blogg.se/

sv: tack :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: