2009-04-23
 22:03:42

IN ACTION!









Go´ kväll!
Har nyss tagit en dusch & nu sitter jag här och dricker Forest fruit tea.
Idag hade vi halv studie dag, så vi slutade runt 11. Skönt! Och imorgon är det fredag. Shit, alla veckor bara flyger iväg känns det som. Det är bara 6 veckor kvar till skolavslutningen, yeey! :)

Imorgon och i helgen ska det bli jättefint väder, äntligen! Det var sviinkallt bara för någon dag sen, men nu kommer värmen tillbaka :)
Nu ska jag titta vidare på tv, C ya! ♥


Anonym
PUBLICERAT: 2009-04-24, 12:03:50

men ja! vi har sett dina hundar..


Denice
PUBLICERAT: 2009-04-24, 16:00:55 | URL: http://twodiamonds.blogg.se/

svar anonym: men du behöver inte läsa min blogg om jag "bara" lägger ut bilder på mina hundar! :S :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: