2009-04-17
 15:49:02

Friday, I'm in love!

Heeeeej! Det har varit en bra dag idag! Tack & lov för det, hehe. Jag fick VG på svenska redovisningen :)
Sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn för att kolla om jag har stor chans att komma in på kunskapsgymnasiet och det har jag! wiihoo! Intagningspoängen ligger på 175 poäng och medianvärdet ligger på 195 poäng, och jag har 215 poäng just nu ;) Så det känns skönt!

Och inte nog med det.. H&M beställningen har kommit, hahah. Har väntat på den hela veckan.
Men en lite läskig sak har hänt också.. När pappa kom hem efter att ha varit ute med hundarna så var det fullt med svart rök i köket. Han öppnade alla skåp i köket och kollade vart röken kom ifrån. Men sen öppnade han förrådsdörren och där var det ännu mer svart rök! Det var nämligen vattenbrädan som hade börjat ryka.. Skulle kunna ha börjat brinna också.
Och nu kommer det värsta av allt: Jag kan inte duscha på hela helgen! Det finns knappt något varmvatten eftersom vattenbrädaren är pajj. Men om jag verkligen måste duscha så får jag väl gå hem till någon kompis, hehe. Det löser sig nog!

Och idag har 17 again premiär, wiho! Men jag får vänta tills nästa vecka för att jag är lite pank just nu..
Oj, detta blev en lång och ointressant text, så nu ska jag sluta. Ha en kul helg ;) ♥


Sofia
PUBLICERAT: 2009-04-18, 15:31:46 | URL: http://chicflia.blogg.se/

coola brillor! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: