2008-09-24
 20:19:03

Orienteringsdag

Go´kväll!
Det började med att jag vaknade ungefär kl: 08:00 , vi hade sovmorgon :D  Jag hade legat på min arm hela natten, så hela armen och handen var helt bortdomnad så jag kunde inte stänga av min väckarklocka på ett tag, haha.
Sen bar det av till Flaten badet i älta där vi hade årets orienteringsdag.
Det gick faktiskt bra för mig & sofie som orienterade tillsammans :) vi gjorde alla G-banor och hälften på en VG-bana som var skiit svår.
Vi slutade ungefär 12, så jag var väl hemma vid halv 1.
Jag lovade mig själv att göra klart engelska läxan idag, men jag orkar fan inte med skolan längre. Hela jag är helt förstörd på grund av skolan på senaste tiden. Det känns som om vi har fööör mycket i skolan, jag hinner inte med längre..
Ska iallafall försöka göra klart eng-läxan imorgon. Vi har So och svenska uppgifter som måste göras också, men det gör jag i helgen i think.

nu blev det väääldigt mycket om skolan, menmen.. ska kolla vidare på top model 10 nu, pusshej!

/ Denice ♥


haha vilken hot dog ;D


JOi
PUBLICERAT: 2008-09-28, 11:55:22 | URL: http://domkallarmigjoi.blogg.se/

Fin blogg du har :)


SOFIA
PUBLICERAT: 2008-09-28, 11:59:31 | URL: http://sofiasnya.blogg.se/

den var lång ^^ ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: