2008-09-01
 16:50:11

Ny vecka, ny månad

Tjatja!
Mår ni bra? själv mår jag sådär.. början på en hel ny vecka, det är det jobbigaste jag vet, hehe.
Idag på eftermiddagen i skolan hade vi bild & musik. På bilden fick vi sitta vid datan och lära oss lite smått om photoshop, så det var helt okej faktiskt. Vi har tydligen fått en ny lärare i bild också eftersom esto tog tjänstledigt.
På musiken fortsatte vi spela en 50-tals låt (?) , jag spelade gitarr tillsammans med emilia. Har börjat gilla musik mer & mer nu .. det är kul :)   Här hemma har jag en gitarr eftersom jag tog lektioner förut & så har jag ett keyboard så jag försöker lära mig lite noter och ackord så kan man kanske lära sig nån bra låt!

iaf... sitter här och kollar på top model. Haha, så kul, de skulle göra en liten kort reklam film i japan inför domarna där dom skulle äta typ inlagd plommon. Alla tyckte det smackade as äckligt och en tjej kunde inte äta det för att det var så himla äckligt, hehe.

nu ska jag titta vidare, pusshej!
/ Denice ♥


En sån ska jag köpa, 399:-  Har någon en sån? är den bra?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: