2008-09-15
 20:24:54

Ny plattång!

Tjatja!
Idag var det skola som vanligt & vi hade musikprov. Det gick bra, det var jättelätt :)
Efter skolan gick jag och sara till ett dagis där sara skulle ansöka en prao plats och sen tog vi bussen till centrum där jag köpte en ny jättefin rosa plattång! =) Vi tog en sväng in till biblioteket för att leta efter en bok som är skriven från 1850-1950-talet, som är en svenska uppgift, men vi hittade ingen, buhu, så vi får väl kolla i skolan om vi hittar något roligt.

Igår kollade jag på ett One tree hill avsnitt från säsong 6. Asså gud vad bra & spännande det är nu! Längtar tills nästa avsnitt kommer ut .. Kanske inte ska avslöja så mycket här för oth-tittarna som följer serien på tv (jag laddar ner avsnitt som inte har visats på tv än).

Ha en nice måndagkväll ;P

/ Denice ♥


Jessica & Sofie


Sara =)


Lånade den här boken på biblioteket ;P


haha, vi höll på att garva ihjäl oss när vi såg att en författare hette Snorre Sturlasson.


Min fina nya rosa plattång! 399:-   (hoppas den är bra)


Veronica
PUBLICERAT: 2009-09-09, 21:18:53 | URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

gossip girl äär bäääässt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: