2008-09-13
 14:03:39

MTV VMA

Hallojs!
Sitter & kollar på MTV Video Music Awards , det är faktiskt ganska bra, men lite lång tråkigt ibland.
Oj va många priser Britney spears vinner, men det visste jag redan i och för sig, men ändå :) She's back on track!
En period blev man bara deprimerad av att kolla på bilder på britney när hon va full och typ helt rakad på huvudet, hehe.

När jag vaknar en lördag morgonen säger mamma det här:
- Godmorgon, vill du hjälpa mig med att tvätta huset på utsidan?
- Jag: Aldrig i livet! Ofta jag gör det på en lördag!

haha, jag fattar inte vad hon tänker med ibland :P
Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men men.. jag får se

Ha en rolig lördag, pusshej!
/ Denice ♥


snygg min, haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« DIN BLOGG/HEMSIDA

Kommentar: